Skip to content
Home » איך פריצה

איך פריצה

כיצד לאבטח את ארנק הביטקוין שלך ולהגן עליו מפני פריצות

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שאינו מוסדר על ידי אף ממשלה או ארגון. עסקאות בביטקוין מאובטחות באמצעות מפתח פרטי, והמפתח הציבורי משמש לאימות עסקאות.

על מנת להגן על ארנק הביטקוין שלך, חשוב שתהיה לך סיסמה חזקה. עליך גם להצפין את הארנק שלך בסיסמה חזקה ולהשתמש באימות דו-גורמי במידת האפשר.

רשת הביטקוין היא ספר חשבונות ציבורי משותף המתעד את העסקאות של כל המשתמשים. כל העסקאות מאוחסנות במסד נתונים ציבורי משותף הנקרא בלוקצ'יין.

כפי שכולנו יודעים, כאשר אתה רוכש ביטקוין מבורסה, ניתנת לך כתובת ביטקוין. זה דומה לכתובת האימייל שלך ובדיוק כמו כתובת האימייל שלך, כל אחד יכול לראות גם את כתובת הביטקוין שלך.

כאשר אתה שולח ביטקוין לאדם או חברה אחרים, הם יקבלו אותם בכתובת הביטקוין שלהם. זה אומר שאם מישהו אחר יודע את כתובת הביטקוין שלך, הוא יוכל לראות כל עסקה שביצעת אי פעם וכל עסקה שקיבלת.

זו הסיבה שחשוב לשמור על ארנק הביטקוין שלך פרטי ומאובטח כך שרק אנשים עם הסיסמה הנכונה יוכלו לגשת אליו ולבצע איתו עסקאות.

הקדמה: פריצה 101 – איך זה עובד?

המילה "פריצה" היא מונח רחב עם הגדרות רבות. ניתן להשתמש בו כדי להתייחס לכל צורה של ניצול אבטחה, החל מתיחה לא מזיקה יחסית ועד מעשה זדוני שהורס נתונים ומכבה מערכות.

פריצה נעשית על ידי ניצול פגיעויות במערכת. התוקף ישתמש בפגיעויות אלו וימצא דרכים להיכנס למערכת מבלי שיזוהה. ברגע שהם נכנסים, תהיה להם גישה לכל המידע המאוחסן במערכת, אשר לאחר מכן יכול לשמש למטרות שלהם או למכור בשוק השחור.

פריצה הוא מונח שקיים כבר עשרות שנים, אבל הוא קיבל משמעות חדשה עם כניסת האינטרנט. הפריצה הראשונה נעשתה באמצעות קווי טלפון והייתה שונה מאוד מהפריצה של היום.

ההאקרים הראשונים היו עובדי חברת טלפונים שהיו מתקשרים לקווי טלפון כדי להאזין לשיחות. לאחר מכן הם היו מוכרים מחדש את המידע לחברות או אנשים אחרים. כיום, אנו רואים בסוגים אלה של האקרים פושעי סייבר שגונבים זהויות וכסף מקורבנות תמימים.

כיצד Blockchain יכול לעזור לך לאבטח את הפעילויות והעסקאות שלך בביטקוין

Blockchain הוא ספר חשבונות דיגיטלי שמתעד עסקאות. בלוקצ'יין הוא מסד נתונים מבוזר שבו כל עסקה מתועדת בצורה של נתח נתונים הנקרא "בלוק".

הבלוקצ'יין היא מערכת ספרי חשבונות ציבורית בלתי ניתנת לשינוי, כלומר לא ניתן לשנות אותה על ידי אדם או חברה אחת. לא ניתן לפרוץ או לשנות את המידע בבלוקצ'יין כי זה ידרוש פריצה של כל הצמתים בו זמנית וגם ידרוש פריצה של כל הבלוקים נוסף על כך כדי לשנות את מה שנכתב בהם.

הבלוקצ'יין הוא ספר חשבונות ציבורי מבוזר שמתעד ומאמת עסקאות. הוא גדל כל הזמן כשמוסיפים לו בלוקים "הושלמו" עם סט חדש של הקלטות.

הבלוקצ'יין פותח במקור כשיטת החשבונאות של המטבע הוירטואלי ביטקוין. כך מועברים מטבעות דיגיטליים מאדם לאדם דרך האינטרנט מבלי לעבור דרך מוסד פיננסי. הרעיון היה לייצר משהו שיהיה בטוח מפני פריצה, בניגוד לשיטות תשלום אחרות כמו כרטיסי אשראי או Paypal.

לבלוקצ'יין יש יישומים רבים אחרים מחוץ למטבעות קריפטוגרפיים בלבד, כולל שימוש להקלטת כותרות קרקע, הצבעות ואפילו רשומות רפואיות.
בכדי לשמוע עוד מידע בתחום של איך פריצה מומלץ לגלוש לאתר manolan1.co.il

דילוג לתוכן